Το blog του Νομού Πρέβεζας

Το blog του Νομού Πρέβεζας

Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Ο Γιάννης Βασιλειάδης τοποθετείται...


Radioapopsi Giannis Vasiliadis
Αγαπητό Δελφίνι, σε συγχαίρω για το παραπάνω σχόλιο σου.
Είμαι και εγώ ένας από όλους εκείνους τους ανθρώπους που το συγκεκριμένο blog πίσω από την ανωνυμία του που του δίνει το διαδίκτυο, βρίστηκε και μάλιστα ήμουν εκείνος που γράφτηκε το ό...νομά τους και πρώτο στην μεγάλη λίστα.
Επειδή ο συγκεκριμένος ''ΚΥΡΙΟΣ'' και μάλιστα αγανακτισμένος όχι μόνο έχει καιρό να έρθει σε σεξουαλική επαφή, αλλά γενικότερα πρέπει να έχει και μεγάλο πρόβλημα στον εγκέφαλο κάτι που οπωσδήποτε θα πρέπει να το δει γιατρός.
Δεν είναι δυνατόν ο οποιοσδήποτε πίσω από την ανωνυμία να μπορεί να βρίζει χωρίς στοιχεία και αποδείξεις.
Η κοινωνία της Πρέβεζας είναι μικρή και λίγο πολύ όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας.
Αν ο συγκεκριμένος αγανακτισμένος πολίτης φοράει παντελόνια, να βγει και να δώσει το όνομα του δημόσια... σε αντίθετη περίπτωση όπως έχω ενημερώσει τους υπεύθυνους του blog, θα υπάρξει η νόμιμη οδός που είναι στις δικαστικές αίθουσες.
Προσωπικά δεν ανέχομαι από τον οποιοδήποτε να θίγει και να προσβάλει την τιμή και την υπόληψη μου.
Διορία του έχω δώσει προσωπικά έως Δευτέρα...

Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Γιάννης Βασιλειάδης
Δημοσιογράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου